Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ), dersi başarı ile tamamlayan öğrencilerin kendilerinden sahip olmaları beklenen bilgi, beceri ve yetkinlikleri ifade eder. Bu bağlamda, bu ders için tanımlanmış olan Ders Öğrenme Çıktıları aşağıda verilmektedir.
Hafta |
Konu |
Materyal Paylaşımı * |
|
Ön Hazırlık |
Pekiştirme |
1) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi tanımı ve gelişimi. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
2) |
Bütünleşik pazarlama iletişiminde yeni boyutlar, son uygulamalar. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
3) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi ve reklam |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
4) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi ve Halkla ilişkiler |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
5) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi ve Duyurum |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
6) |
Satış tutundurma kavramı ve özellikleri |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
7) |
Pazarlama karmasının, özellikle ürün fiyat dağıtımın iletişim boyutu. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
8) |
Vize sınavı |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
9) |
Kişisel satış, satışçılık türleri ve satış faaliyetleri. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
10) |
Ağıdan ağıza iletişim ve pazarlama |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
11) |
Bütünleşik pazarlama iletişiminde yeni medya yaklaşım ve uygulamaları. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
12) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
13) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnekleri |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
14) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi çabalarının ölçümü ve değerlendirmesi. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
15) |
Final Haftası |
|
|
16) |
Final sınavı |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
|
Program Öğrenme Çıktıları |
Katkı Oranı (1-5) |
1) |
Temel düzeyde iş yapma ve problem çözme yetkinliği kazanır. |
4 |
1) |
Medya ve İletişim alanı ile ilgili kuramsal, teknolojik ve uygulamalı bilgileri öğrenir. |
2 |
1) |
Fotoğraf tasarımı, film ve video hazırlık süreçleri, post prodüksiyon ve iletişim süreçleri, üç boyutlu tasarım alanında temel teorik bilgilere sahiptir. |
|
1) |
İş hayatındaki tüm süreçleri deneyimler. |
3 |
1) |
Fotoğraf makinesi ve kamera kullanır. |
|
2) |
Alan özgü teknolojik ekipmanları, kamera, fotoğraf makinesi ve sayısal programlarını temel düzeyde nasıl kullanacağını öğrenir. |
1 |
2) |
Medya ve iletişim alanında faaliyet gösteren bir işletmede eğitim alanı ile ilgili projelerde aktif yer alır. |
1 |
2) |
Etik ve sosyal sorumluluk bilincine sahiptir. |
|
2) |
Medya ve iletişim alanında edindiği bilgileri yaratıcı tasarımlar ve süreçler içerisinde geliştirir. |
5 |
2) |
Fotoğraf ve video tasarımlarını, kurgusunu yapar. |
|
3) |
Teorik bilgiler ile uygulamaları ile karşılaştırır. |
5 |
3) |
İş hayatında kullanacağı görse sanat, video, sinema, reklamcılık ve medya alanında teorik bilgileri bilir. |
2 |
3) |
Bilgisayar ortamında iki ve üç boyutlu görsel tasarımlar yapar. |
|
3) |
Alanı ile ilgili iş ve işlemlerde ekip üyesi olarak sorumluluk alır. |
3 |
3) |
Bir yarı yıl boyunca iş hayatının içinde bulunarak öğrendiği teorik bilgilerini uygular. |
|
4) |
İş dünyasının ve toplumun beklentileri doğrultusunda gelişen ve üniversitemizin kurumsal çıktıları olarak tanımlamış olduğu yetkinlikleri alanı ile ilişkili olarak temel düzeyde kazanır. |
|
4) |
Yazılı, sözlü iletişim ve etkileşimin farkındadır. |
|
4) |
Medya ve iletişim alanında edindiği bilgi ve tecrübeleri derler. |
5 |
4) |
Medya ve iletişim alanındaki projeler planlayıp yürütecek ve değerlendirmesini yapacak bilgiye sahiptir. |
5 |
4) |
Televizyon yayınlarının tasarım ve yapım aşamalarında faaliyet gösterecek beceriye sahiptir. |
|
5) |
İleri teknolojileri ve dijital dönüşüm ile ilgili gelişmeleri takip eder. |
1 |
5) |
Reklam filmlerinin tasarım ve yapım aşamalarında faaliyet gösterecek beceriye sahiptir. |
|
6) |
Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanır. |
|
6) |
Her türlü haber ortamında, haberi yazma, görsel tasarımı ve yapım aşamalarında faaliyet gösterecek beceriye sahiptir. |
5 |
7) |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet ve yurttaşlık yeterliliği konusunda bilinç sahibidir. |
|
8) |
Alanıyla ilgili gelişmeleri girişimci anlayışla değerlendirir. |
4 |
9) |
Avrupa Dil Portfolyosunun en az A2 düzeyinde tanımlanan Yabancı Dilde (İngilizce) iletişim kurma yetkinliği kazanır. (Öğretim dili İngilizce olan programlar için B1 düzeyinde). |
1 |