Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ), dersi başarı ile tamamlayan öğrencilerin kendilerinden sahip olmaları beklenen bilgi, beceri ve yetkinlikleri ifade eder. Bu bağlamda, bu ders için tanımlanmış olan Ders Öğrenme Çıktıları aşağıda verilmektedir.
Hafta |
Konu |
Materyal Paylaşımı * |
|
Ön Hazırlık |
Pekiştirme |
1) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi tanımı ve gelişimi. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
2) |
Bütünleşik pazarlama iletişiminde yeni boyutlar, son uygulamalar. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
3) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi ve reklam |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
4) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi ve Halkla ilişkiler |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
5) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi ve Duyurum |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
6) |
Satış tutundurma kavramı ve özellikleri |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
7) |
Pazarlama karmasının, özellikle ürün fiyat dağıtımın iletişim boyutu. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
8) |
Vize sınavı |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
9) |
Kişisel satış, satışçılık türleri ve satış faaliyetleri. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
10) |
Ağıdan ağıza iletişim ve pazarlama |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
11) |
Bütünleşik pazarlama iletişiminde yeni medya yaklaşım ve uygulamaları. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
12) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
13) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnekleri |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
14) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi çabalarının ölçümü ve değerlendirmesi. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
15) |
Final Haftası |
|
|
16) |
Final sınavı |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
(KPÖÇ: Kilit Program Öğrenme Çıktılarını; APÖÇ: KPÖÇ ile ilişkilendirilmiş Alt Öğrenme Çıktılarını tanımlar. )
|
Program Öğrenme Çıktıları |
Katkı Oranı (1-5) |
1) |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanında ki temel, kuramsal ve uygulamalı bilgileri açıklar. |
5 |
|
1.1 Gelişen ve değişen dünyanın yeni kavramlarını analiz eder. |
5 |
|
1.2 Alana ait olan iletişim enstrümanları tanır. |
3 |
|
1.3 Gösteren gösterilen ilişkisini anlam bilim üzerinden yorumlar. |
4 |
|
1.4 Halkla ilişkiler kampanya süreçlerini bilir. |
5 |
|
1.5 Etkinliğin kampanya ile uyum ilişkisini açıklar. |
5 |
|
1.6 Basın ilişkilerinin önemini kavrar. |
3 |
2) |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım mesleğinin kural ve uygulamalarına göre iletişim çalışmalarını bilir. |
5 |
|
2.1 Toplumun değişen ihtiyaçlarını, beklentilerini saptayarak ele aldığı proje içinde kullanır. |
5 |
|
2.2 Kurumsal kimlik oluşumu, değişimi ve etkilediği alanları yönetir. |
3 |
|
2.3 Hedeflenen amaca uygun mesaj üretimi gerçekleştirir. |
4 |
|
2.4 Yeni pazar yaratma, lasman ve relasman çalışmalarıyla ciro artışına destek verir. |
5 |
|
2.5 Sağlıklı iletişime ihtiyaç duyulan alana göre sosyal sorumluluk çalışmalarını hazırlar. |
2 |
|
2.6 Kurumun diline hakim olarak basın bülteni oluşturur. |
4 |
3) |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım faaliyetine uygun olan iletişim araçlarını belirler. |
5 |
|
3.1 Kitle iletişim araçlarını mesajı doğru hedef kitleye aktarabilmek üzere kullanır. |
5 |
|
3.2 Sanat alanlarının iletişim çalışmalarında ki etkisini bilir. |
2 |
|
3.3 Fotoğrafın mesaj değerini ve etkisini bilir. |
1 |
|
3.4 Propaganda, reklam ve halkla ilişkiler araçlarının farklılıklarını tanır. |
2 |
|
3.5 Basın sözcüsü, kurum sözcüsü gibi temsil alanlarında görev alır. |
3 |
|
3.6 Medya bütçesiyle uyumlu planlama yapar. |
2 |
|
3.7 İletişimin etkisini ölçümleyebilmek için gerekli bilgileri kullanır. |
4 |
|
|
|
4) |
Bir yarı yıl boyunca iş hayatının içinde bulunarak öğrendiği teorik bilgilerini uygular. |
5 |
|
4.1 İş hayatındaki tüm süreçleri deneyimler.
|
5 |
|
4.2 Alanında faaliyet gösteren bir işletmede eğitim alanı ile ilgili faaliyetlerde yer alır. |
2 |
|
4.3 Teorik bilgiler ile uygulamayı karşılaştırır. |
5 |
|
4.4 Alanında edindiği bilgi ve tecrübeleri derler. |
|
5) |
İş dünyasının ve toplumun beklentileri doğrultusunda gelişen ve üniversitemizin kurumsal çıktıları olarak tanımlamış olduğu yetkinlikleri temel düzeyde kazanır. |
4 |
|
5.1 Problemleri analiz edebilme ve çözebilme yetkinliği kazanır. |
4 |
|
5.2 Etik ve sosyal sorumluluk bilincine sahiptir. |
1 |
|
5.3 Alanı ile ilgili iş ve işlemlerde ekip üyesi olarak sorumluluk alır. |
2 |
|
5.4 Yazılı, sözlü iletişim ve etkileşimin farkındadır. |
2 |
|
5.5 İleri teknolojileri ve dijital dönüşüm ile ilgili gelişmeleri takip eder. |
3 |
|
5.6 Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanır. |
3 |
|
5.7 Yurttaşlık yeterliliği konusunda bilinç sahibidir. |
1 |
|
5.8 Alanıyla ilgili gelişmeleri girişimci anlayışla değerlendirir. |
2 |
|
5.9 Avrupa Dil Portfolyosunun en az A2 düzeyinde tanımlanan Yabancı Dilde (İngilizce) iletişim kurma yetkinliği kazanır. (Öğretim dili İngilizce olan programlar için B1 düzeyinde). |
1 |
|
|
|