Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ), dersi başarı ile tamamlayan öğrencilerin kendilerinden sahip olmaları beklenen bilgi, beceri ve yetkinlikleri ifade eder. Bu bağlamda, bu ders için tanımlanmış olan Ders Öğrenme Çıktıları aşağıda verilmektedir.
Hafta |
Konu |
Materyal Paylaşımı * |
|
Ön Hazırlık |
Pekiştirme |
1) |
Öğrenme Kültürünün Oluşturulması ve Yaşam Boyu Öğrenmeyi Alışkanlık Haline Getirmek |
E-öğrenme platformları, Kitaplar, makaleler, özgün yayınlar, Google görselleri, Powerpoint görselleri , Wikipedia, Harward Business Review's 10 Must Read Yaşam Boyu Öğrenme ve Lifelong Learning kitapları ve HBR's makaleleri.
|
|
2) |
STK ve Toplum Kuruluşlarının Yürütmekte Olduğu Faaliyetler ve Toplumsal Bilinç |
Kaynakça:
E-öğrenme platformları, Kitaplar, makaleler, özgün yayınlar, Google görselleri, Powerpoint görselleri , Wikipedia, Harward Business Review'S 10 Must Read Yaşam Boyu Öğrenme ve Lifelong Learning kitapları ve HBR's makaleleri.
|
|
3) |
Yaşam Boyu Öğrenme Perspektifinde Ekoloji, Deprem, Jeofizik ve Siyaset |
Kaynakça:
E-öğrenme platformlar, Google görselleri, Powerpoint görselleri Ve Webinar
|
|
4) |
Afet bilinci ve toplumsal hazırlık |
Kaynakça:
E-öğrenme platformları, webinar
|
|
5) |
CEO Bilişiminde Dijital Dönüşüm Stratejisi, Girişimcilik ve Liderlik |
Kaynakça:
E-öğrenme platformları, Webinar
|
|
6) |
İnsan Kaynakları görüşmesi öncesi hazırlıklar, görüşme sürecinin yönetimi ve dikkat edilmesi gereken hususlar, kısa ve uzun Kariyer hedefleri, SWOT analizi ve CV hazırlama |
Kaynakça:
E-öğrenme platformları, Webinar
|
|
7) |
CV Geliştirme Yöntemleri, Etkili Öz-geçmiş Hazırlama ,Sosyal Platformları Doğru Kullanma, Kariyer Geliştirme Uygulamaları ve Araştırma. |
Kaynakça:
E-öğrenme platformları, Kitaplar, makaleler, özgün yayınlar, Google görselleri, Powerpoint görselleri , Wikipedia, Harward Business Review'S 10 Must Read Yaşam Boyu Öğrenme ve Lifelong Learning kitapları ve HBR's makaleleri.
|
|
8) |
Ara Sınav |
|
|
9) |
Paleotik Çağdan Dijital Çağa Kadar Eğitim ve Öğrenme |
Kaynakça:
E-öğrenme platformları, Kitaplar, makaleler, özgün yayınlar, Google görselleri, Powerpoint görselleri , Wikipedia, Harward Business Review'S 10 Must Read Yaşam Boyu Öğrenme ve Lifelong Learning kitapları ve HBR's makaleleri.
|
|
9) |
Pisa sonuçlarına ve OECD Sonuçlarına Göre Türkiye’de Eğitim |
E-öğrenme platformları, Kitaplar, makaleler, özgün yayınlar, Google görselleri.
|
|
10) |
Hiyerarşi Tanımı, Maslow İhtiyaçlar Hiyerarşisi: Yaşam ve Motivasyon |
Kaynakça:
E-öğrenme platformları, Kitaplar, makaleler, özgün yayınlar, Google görselleri, Powerpoint görselleri , Wikipedia, Harward Business Review's 10 Must Read Yaşam Boyu Öğrenme ve Lifelong Learning kitapları ve HBR's makaleleri.
|
|
11) |
Ivan Pavlov ve Z Kuşağı İçin Yeni Paradigmalar |
E-öğrenme platformları, Kitaplar, makaleler, özgün yayınlar, Google görselleri, Powerpoint görselleri , Wikipedia, Harward Business Review's 10 Must Read Yaşam Boyu Öğrenme ve Lifelong Learning kitapları ve HBR's makaleleri.
|
|
12) |
Sentez Yaratıcılık Mitleri - Korku ve Kaygı ile Öğrenme |
E-öğrenme platformları, Kitaplar, makaleler, özgün yayınlar, Google görselleri, Powerpoint görselleri , Wikipedia, Harward Business Review's 10 Must Read Yaşam Boyu Öğrenme ve Lifelong Learning kitapları ve HBR's makaleleri.
|
|
13) |
Kendini Yönetmek |
E-öğrenme platformları, Kitaplar, makaleler, özgün yayınlar, Google görselleri, Powerpoint görselleri , Wikipedia, Harward Business Review's 10 Must Read Yaşam Boyu Öğrenme ve Lifelong Learning kitapları ve HBR's makaleleri.
|
|
|
Program Öğrenme Çıktıları |
Katkı Oranı (1-5) |
1) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık disiplinine ait temel kavramları, kuramları ve modelleri açıklayabilir. |
|
2) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki etik kurallar, yasal düzenlemeler ve mesleki standartları tanımlayabilir. |
|
3) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılığın sosyal, kültürel, ekonomik ve politik bağlamlarını analiz edebilir. |
|
4) |
Hedef kitle analizi yaparak halkla ilişkiler ve reklam kampanyaları geliştirebilir. |
|
5) |
Geleneksel ve dijital medya araçlarını kullanarak yaratıcı iletişim çözümleri üretebilir. |
|
6) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık stratejilerini değerlendirerek etkinlik analizi yapabilir. |
|
7) |
Halkla ilişkiler ve reklam projelerinde bireysel ve ekip çalışması içinde sorumluluk alabilir. |
|
8) |
Halkla ilişkiler ve reklam stratejilerini belirlerken liderlik ve karar alma becerilerini kullanabilir. |
|
9) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki yeni trendleri ve teknolojik gelişmeleri takip edebilir. |
|
10) |
Araştırma ve analiz becerilerini kullanarak halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında bilgi üretebilir. |
|
11) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında etik ve sosyal sorumluluk ilkelerine uygun hareket edebilir. |
|
12) |
Kriz yönetimi, itibar yönetimi ve marka yönetimi süreçlerini planlayabilir ve uygulayabilir. |
|
13) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık süreçlerinde etkili sözlü ve yazılı iletişim kurabilir. |
|
14) |
Çok kültürlü ve küresel iletişim bağlamlarında profesyonel ilişkiler geliştirebilir. |
|
15) |
Yeni medya araçlarını kullanarak halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında dijital stratejiler geliştirebilir. |
|