E-TİCARET VE PAZARLAMA ÖNLİSANS PROGRAMI
|
Kazanılan Yeterlilik |
Program Süresi (Yıl) |
Toplam AKTS Kredisi |
Öğretim Şekli |
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı |
|
2 |
120 |
|
TYÇ Yeterlilik Türü: Önlisans (Mesleki)
TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011): 5. Düzey
QF-EHEA: Kısa Düzey
Yönelim: Önlisans (Mesleki)
Sınıflandırma (ISCED 2013): Temel Öğrenme Alanı:34
Kategori: Ana Yeterlilik |
Günümüzde teknolojinin ve internetin hızlı bir şekilde gelişmesi, geleneksel ortamlarda gerçekleştirilen işlerin elektronik ortamlara kaymasına yol açmıştır. Geleneksel ortamların yanı sıra elektronik ortamlarda da var olmanın firmanın rekabet kabiliyetini arttıracağı düşünülmektedir. Bu nedenle ticaretin ve pazarlamanın elektronik kanallar vasıtasıyla gerçekleştirilmesi, günümüzde işletmelere rekabet avantajı yaratacaktır.
Dijitalleşmenin, etkisini büyük bir oranda gösterdiği bir diğer alan olan pazarlama vasıtasıyla dijital ortamlarda tüketicilere ulaşmak ve daha kişiselleşmiş pazarlama stratejileri uygulamak kolaylaşmıştır. Bu durum da, işletmelerin sürdürülebilirliği için bir avantaj sağlamıştır.