ANASAYFAKURUMSAL BİLGİLEREĞİTİM VE ÖĞRETİM PROGRAMLARI Halkla İlişkiler ve TanıtımSERTİFİKA PROGRAMLARIÖĞRENCİLER İÇİN FAYDALI BİLGİLER, KAYNAKLAR VE SERVİSLERFAYDALI LİNKLER VE DÖKÜMANLARİLAVE VE DESTEKLEYİCİ BİLGİLER

HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ÖNLİSANS PROGRAMI

Kazanılan Yeterlilik
Program Süresi (Yıl)
Toplam AKTS Kredisi
Öğretim Şekli
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı


Önlisans Derecesi


2


120


Örgün
  • TYÇ Yeterlilik Türü: Önlisans
  • TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011): 5. Düzey
  • QF-EHEA: Kısa Düzey
  • Yönelim: Önlisans (Mesleki)
  • Sınıflandırma (ISCED 2013):041 Temel Öğrenme Alanı:34
  • Kategori: Ana Yeterlilik

GENEL BİLGİ

Açık ve rekabetçi ekonomilerde faaliyet gösteren işletmelerin varlıklarını sürdürebilmesi ve büyümesi, hedef kitleleriyle ilişkilerini ne derece başarılı yürüttükleriyle ve kendilerini ne ölçüde tanıtabildikleriyle doğrudan ilgilidir. Rekabetin çok yoğun olarak yaşandığı ekonomilerde işletmeler, farklılaştırma stratejilerine odaklanmak zorunda kalmışlardır. Farklılaştırma stratejisi, markalaşma sürecinin temelinde yatan ana nedendir. Paydaşların beğenisini ve sadakatini kazanmak, hedef kitleleriyle kişisel ve duygusal bir bağ oluşturmak, işletmelerin; hatta bireylerin veya ülkelerin en önemli hedeflerinden biri haline gelmiştir. Markalaşma, yalnızca ürün ve hizmet sunan işletmeler için değil, hedef kitlenin desteğine ihtiyaç duyan her türlü yapı ve oluşumlar için de gereklidir.
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı mezunları, iş hayatının gerektirdiği ''farklılaşma'' kavramına uygun hareket etme kabiliyetine sahip olarak olarak sektöre kazandırılırlar.

Program hakkında daha fazla bilgi için lütfen tıklayınız.