ULUSLARARASI TİCARET (İNGİLİZCE) LİSANS PROGRAMI |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı | |||||
Lisans Derecesi |
4 |
240 |
Örgün |
|
PEH İLE KÖÇ VE PÖÇ İLİŞKİSİ |
PROGRAM EĞİTİM HEDEFLERİ (PEH) | KURUMSAL ÖĞRENME ÇIKTILARI (KÖÇ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PÖÇ1 | PÖÇ1 | PÖÇ1 | PÖÇ1 | PÖÇ1 | PÖÇ1 | PÖÇ2 | PÖÇ2 | PÖÇ2 | PÖÇ2 | PÖÇ2 | PÖÇ3 | PÖÇ3 | PÖÇ3 | PÖÇ4 | PÖÇ4 | PÖÇ4 | PÖÇ5 | PÖÇ5 | PÖÇ6 | PÖÇ7 | PÖÇ8 | PÖÇ9 | PÖÇ10 | PÖÇ11 | PÖÇ12 | ||||||||||||||||||||||||||
-Uluslararası ticaretin başlıca fonksiyonlarını oluşturan; dış ticaret, lojistik, iktisat, finans, işletme, pazarlama, satış yönetimi, satın alma, kantitatif yöntemler gibi konularda gereken bilgiye sahip olmaları. | -İş Yapma Problem Çözme Ve Çatışma Yönetimi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Uluslararası ticaretin temel konuları dışında, öğrencilerin liderlik, davranış bilimleri, iletişim ve girişimcilik gibi; ayrıca servis dersleri konumunda olan matematik, istatistik, hukuk, yöneylem araştırması, bilgi işlem ve yönetim bilişim sistemleri gibi konularda gerekli bilgiye sahip olması. | -Liderlik Ve Takım Çalışması | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Öğrencilerin, iş hayatında çağdaş bilgi teknolojileri ve araçlarından yararlanabilmeleri, sürekli öğrenmeye istekli, yeniliklere açık ve değişimlere kolaylıkla uyum sağlayabilecek niteliği kazanmaları. | -Etik ve Sosyal Sorumluluk | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Analitik düşünebilme, örgütsel konularda sorun çözebilme, zaman yönetimi, öz-disiplin ve iletişim becerilerini geliştirebilme. | -Yazılı ve Sözlü İletişim Ve Etkileşim | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Etik değerler ve sosyal sorumluluklarının bilincinde olarak sorun çözebilme ve karar verebilme kabiliyetlerini geliştirmeleri. | -Eleştirel Düşünebilme, Yaratıcı ve Yenilikçi Düşünce Geliştirme | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Uluslararası ticaret alanındaki İngilizce bilgi kaynaklarından yararlanabilecek, yabancı meslektaşlarıyla kolay iletişim kurabilecek ve tartışabilecek seviyede ingilizce yeterliliğine sahip olabilmeleri. | -Stratejik ve Girişimci Anlayış Geliştirebilme | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Sorumluluk Alma ve Bağımsız Karar Verebilme | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Değişimi Yönetebilme | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Öğrenmeyi Öğrenme, Kişisel ve Sosyal Gelişim | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Küresel Bakış Açısı Geliştirme | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Teknolojiyi Kullanabilme ve Dijital Yeterlilik | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Kültürel Bilinç ve İfade | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Sosyal ve Yurttaşlık Yeterliliği | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Yabancı Dilde İletişim |