İÇ MİMARLIK VE ÇEVRE TASARIMI LİSANS PROGRAMI |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı | |||||
Lisans Derecesi |
4 |
240 |
Örgün |
|
PEH İLE KÖÇ VE PÖÇ İLİŞKİSİ |
PROGRAM EĞİTİM HEDEFLERİ (PEH) | KURUMSAL ÖĞRENME ÇIKTILARI (KÖÇ) | ||||||||||||||||||||||||||
PÖÇ1 | PÖÇ2 | PÖÇ3 | PÖÇ4 | PÖÇ5 | PÖÇ6 | PÖÇ7 | PÖÇ8 | PÖÇ9 | PÖÇ10 | PÖÇ11 | PÖÇ12 | PÖÇ13 | |||||||||||||||
-İç mimarlık ve çevre tasarımı alanındaki güncel gelişmeleri takip ederek edindiği bilgileri analiz edebilir ve yorumlayabilir. | -İş Yapma Problem Çözme Ve Çatışma Yönetimi | ||||||||||||||||||||||||||
-İç mekân ve çevresel tasarım problemlerini analitik, akılcı ve eleştirel düşünme becerileriyle çözebilir. Alternatif çözüm önerileri geliştirebilir. | -Liderlik Ve Takım Çalışması | ||||||||||||||||||||||||||
-Evrensel tasarım ilkelerini iç mekân tasarımlarında uygulayarak özgün, kullanıcı odaklı ve erişilebilir tasarımlar geliştirebilir. | -Etik ve Sosyal Sorumluluk | ||||||||||||||||||||||||||
-İç mimarlık alanında mesleki etik kuralları ve yasal mevzuatları bilir, tasarım ve uygulama süreçlerinde bu çerçevede hareket eder. | -Yazılı ve Sözlü İletişim Ve Etkileşim | ||||||||||||||||||||||||||
-Farklı disiplinlerle iş birliği yaparak iç mekân tasarım projelerinde etkin rol alabilir ve takım çalışmasını yönetebilir. Karar alma süreçlerinde liderlik edebilir. | -Eleştirel Düşünebilme, Yaratıcı ve Yenilikçi Düşünce Geliştirme | ||||||||||||||||||||||||||
-Stratejik ve Girişimci Anlayış Geliştirebilme | |||||||||||||||||||||||||||
-Sorumluluk Alma ve Bağımsız Karar Verebilme | |||||||||||||||||||||||||||
-Değişimi Yönetebilme | |||||||||||||||||||||||||||
-Öğrenmeyi Öğrenme, Kişisel ve Sosyal Gelişim | |||||||||||||||||||||||||||
-Küresel Bakış Açısı Geliştirme | |||||||||||||||||||||||||||
-Teknolojiyi Kullanabilme ve Dijital Yeterlilik | |||||||||||||||||||||||||||
-Kültürel Bilinç ve İfade | |||||||||||||||||||||||||||
-Sosyal ve Yurttaşlık Yeterliliği | |||||||||||||||||||||||||||
-Yabancı Dilde İletişim |