ANASAYFAKURUMSAL BİLGİLEREĞİTİM VE ÖĞRETİM PROGRAMLARI İç Mimarlık ve Çevre TasarımıSERTİFİKA PROGRAMLARIÖĞRENCİLER İÇİN FAYDALI BİLGİLER, KAYNAKLAR VE SERVİSLERFAYDALI LİNKLER VE DÖKÜMANLARİLAVE VE DESTEKLEYİCİ BİLGİLER

İÇ MİMARLIK VE ÇEVRE TASARIMI LİSANS PROGRAMI

Kazanılan Yeterlilik
Program Süresi (Yıl)
Toplam AKTS Kredisi
Öğretim Şekli
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı


Lisans Derecesi


4


240


Örgün
  • TYÇ Yeterlilik Türü: Lisans
  • TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011): 6. Düzey
  • QF-EHEA: 1. Düzey
  • Yönelim: Akademik
  • Sınıflandırma (ISCED 2013):073 Temel Öğrenme Alanı:58
  • Kategori: Ana Yeterlilik

PEH İLE KÖÇ VE PÖÇ İLİŞKİSİ

(Üniversitemizdeki eğitim-öğretim programlarının öğrenme çıktıları, program eğitim hedefleri ve kurumsal düzeyde tanımlanmış olan kurumsal öğrenme çıktıları göz önünde bulundurularak tasarlanmaktadır. Aşağıdaki matris, ilgili eğitim-öğretim programı için tanımlanmış olan program öğrenme çıktıları ile programın eğitim hedefleri ve kurumsal öğrenme çıktıları arasındaki bağı göstermektedir.)
PROGRAM EĞİTİM HEDEFLERİ (PEH)
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (PÖÇ)
KURUMSAL ÖĞRENME ÇIKTILARI (KÖÇ)
PÖÇ1 PÖÇ2 PÖÇ3 PÖÇ4 PÖÇ5 PÖÇ6 PÖÇ7 PÖÇ8 PÖÇ9 PÖÇ10 PÖÇ11 PÖÇ12 PÖÇ13
-İç mimarlık ve çevre tasarımı alanındaki güncel gelişmeleri takip ederek edindiği bilgileri analiz edebilir ve yorumlayabilir. -İş Yapma Problem Çözme Ve Çatışma Yönetimi
-İç mekân ve çevresel tasarım problemlerini analitik, akılcı ve eleştirel düşünme becerileriyle çözebilir. Alternatif çözüm önerileri geliştirebilir. -Liderlik Ve Takım Çalışması
-Evrensel tasarım ilkelerini iç mekân tasarımlarında uygulayarak özgün, kullanıcı odaklı ve erişilebilir tasarımlar geliştirebilir. -Etik ve Sosyal Sorumluluk
-İç mimarlık alanında mesleki etik kuralları ve yasal mevzuatları bilir, tasarım ve uygulama süreçlerinde bu çerçevede hareket eder. -Yazılı ve Sözlü İletişim Ve Etkileşim
-Farklı disiplinlerle iş birliği yaparak iç mekân tasarım projelerinde etkin rol alabilir ve takım çalışmasını yönetebilir. Karar alma süreçlerinde liderlik edebilir. -Eleştirel Düşünebilme, Yaratıcı ve Yenilikçi Düşünce Geliştirme
-Stratejik ve Girişimci Anlayış Geliştirebilme
-Sorumluluk Alma ve Bağımsız Karar Verebilme
-Değişimi Yönetebilme
-Öğrenmeyi Öğrenme, Kişisel ve Sosyal Gelişim
-Küresel Bakış Açısı Geliştirme
-Teknolojiyi Kullanabilme ve Dijital Yeterlilik
-Kültürel Bilinç ve İfade
-Sosyal ve Yurttaşlık Yeterliliği
-Yabancı Dilde İletişim