ANASAYFAKURUMSAL BİLGİLEREĞİTİM VE ÖĞRETİM PROGRAMLARI Bilgisayar Mühendisliği (İngilizce)SERTİFİKA PROGRAMLARIÖĞRENCİLER İÇİN FAYDALI BİLGİLER, KAYNAKLAR VE SERVİSLERFAYDALI LİNKLER VE DÖKÜMANLARİLAVE VE DESTEKLEYİCİ BİLGİLER

BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ (İNGİLİZCE) LİSANS PROGRAMI

Kazanılan Yeterlilik
Program Süresi (Yıl)
Toplam AKTS Kredisi
Öğretim Şekli
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı


Lisans Derecesi


4


240


Örgün
  • TYÇ Yeterlilik Türü: Lisans
  • TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011): 6. Düzey
  • QF-EHEA: 1. Düzey
  • Yönelim: Akademik
  • Sınıflandırma (ISCED 2013):061,071 Temel Öğrenme Alanı:48,52
  • Kategori: Ana Yeterlilik

PEH İLE KÖÇ VE PÖÇ İLİŞKİSİ

(Üniversitemizdeki eğitim-öğretim programlarının öğrenme çıktıları, program eğitim hedefleri ve kurumsal düzeyde tanımlanmış olan kurumsal öğrenme çıktıları göz önünde bulundurularak tasarlanmaktadır. Aşağıdaki matris, ilgili eğitim-öğretim programı için tanımlanmış olan program öğrenme çıktıları ile programın eğitim hedefleri ve kurumsal öğrenme çıktıları arasındaki bağı göstermektedir.)
PROGRAM EĞİTİM HEDEFLERİ (PEH)
KİLİT PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (KPÖÇ)
KURUMSAL ÖĞRENME ÇIKTILARI (KÖÇ)
KPÖÇ1 KPÖÇ2 KPÖÇ3 KPÖÇ4 KPÖÇ5
-Bilgisayar mühendisliği ve ilgili temel bilim ve mühendislik konularında kuramsal ve uygulamalı bilgi ile donanımlı olma -İş Yapma Problem Çözme Ve Çatışma Yönetimi
-Bilgisayar mühendisliği uygulamalarını gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında uygun yöntemleri, araçları ve teknolojileri kullanarak tasarlayabilme ve geliştirebilme -Liderlik Ve Takım Çalışması
-Bilgisayar mühendisliğinin mesleki pratiğine hazır olma -Etik ve Sosyal Sorumluluk
-Rekabetçi küresel iş dünyasının, teknolojinin ve bilgisayar mühendisliği alanının sürekli değişen ve gelişen ortamının beklentilerini karşılayan yetkinliklere sahip olma -Yazılı ve Sözlü İletişim Ve Etkileşim
-Eleştirel Düşünebilme, Yaratıcı ve Yenilikçi Düşünce Geliştirme
-Stratejik ve Girişimci Anlayış Geliştirebilme
-Sorumluluk Alma ve Bağımsız Karar Verebilme
-Değişimi Yönetebilme
-Öğrenmeyi Öğrenme, Kişisel ve Sosyal Gelişim
-Küresel Bakış Açısı Geliştirme
-Teknolojiyi Kullanabilme ve Dijital Yeterlilik
-Kültürel Bilinç ve İfade
-Sosyal ve Yurttaşlık Yeterliliği
-Yabancı Dilde İletişim