Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ), dersi başarı ile tamamlayan öğrencilerin kendilerinden sahip olmaları beklenen bilgi, beceri ve yetkinlikleri ifade eder. Bu bağlamda, bu ders için tanımlanmış olan Ders Öğrenme Çıktıları aşağıda verilmektedir.
Hafta |
Konu |
Materyal Paylaşımı * |
|
Ön Hazırlık |
Pekiştirme |
1) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi tanımı ve gelişimi. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
2) |
Bütünleşik pazarlama iletişiminde yeni boyutlar, son uygulamalar. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
3) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi ve reklam |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
4) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi ve Halkla ilişkiler |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
5) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi ve Duyurum |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
6) |
Satış tutundurma kavramı ve özellikleri |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
7) |
Pazarlama karmasının, özellikle ürün fiyat dağıtımın iletişim boyutu. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
8) |
Vize sınavı |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
9) |
Kişisel satış, satışçılık türleri ve satış faaliyetleri. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
10) |
Ağıdan ağıza iletişim ve pazarlama |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
11) |
Bütünleşik pazarlama iletişiminde yeni medya yaklaşım ve uygulamaları. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
12) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
13) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnekleri |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
14) |
Bütünleşik pazarlama iletişimi çabalarının ölçümü ve değerlendirmesi. |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
15) |
Final Haftası |
|
|
16) |
Final sınavı |
Ders sunumları.
Bütünleşik pazarlama iletişimi örnek uygulamaları internet araştırmaları.
Medya, multi-medya örnekleri.
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi, Doç.Dr.metehan Tolon, Detay Yayıncılık
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
|
|
|
Program Öğrenme Çıktıları |
Katkı Oranı (1-5) |
1) |
İş hayatındaki tüm süreçleri deneyimler.
|
5 |
1) |
Problemleri analiz edebilme ve çözebilme yetkinliği kazanır. |
4 |
1) |
Toplumun değişen ihtiyaçlarını, beklentilerini saptayarak ele aldığı proje içinde kullanır. |
5 |
1) |
Gelişen ve değişen dünyanın yeni kavramlarını analiz eder. |
5 |
1) |
Kitle iletişim araçlarını mesajı doğru hedef kitleye aktarabilmek üzere kullanır. |
5 |
1) |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanında ki temel, kuramsal ve uygulamalı bilgileri açıklar. |
|
2) |
Alanında faaliyet gösteren bir işletmede eğitim alanı ile ilgili faaliyetlerde yer alır. |
2 |
2) |
Sanat alanlarının iletişim çalışmalarında ki etkisini bilir. |
2 |
2) |
Kurumsal kimlik oluşumu, değişimi ve etkilediği alanları yönetir. |
3 |
2) |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım mesleğinin kural ve uygulamalarına göre iletişim çalışmalarını bilir. |
|
2) |
Alana ait olan iletişim enstrümanları tanır. |
3 |
2) |
Etik ve sosyal sorumluluk bilincine sahiptir. |
1 |
3) |
Hedeflenen amaca uygun mesaj üretimi gerçekleştirir. |
4 |
3) |
Alanı ile ilgili iş ve işlemlerde ekip üyesi olarak sorumluluk alır. |
2 |
3) |
Fotoğrafın mesaj değerini ve etkisini bilir. |
1 |
3) |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım faaliyetine uygun olan iletişim araçlarını belirler. |
|
3) |
Gösteren gösterilen ilişkisini anlam bilim üzerinden yorumlar. |
4 |
3) |
Teorik bilgiler ile uygulamayı karşılaştırır. |
5 |
4) |
Yazılı, sözlü iletişim ve etkileşimin farkındadır. |
2 |
4) |
Propaganda, reklam ve halkla ilişkiler araçlarının farklılıklarını tanır. |
2 |
4) |
Bir yarı yıl boyunca iş hayatının içinde bulunarak öğrendiği teorik bilgilerini uygular. |
|
4) |
Alanında edindiği bilgi ve tecrübeleri derler. |
|
4) |
Halkla ilişkiler kampanya süreçlerini bilir. |
5 |
4) |
Yeni pazar yaratma, lasman ve relasman çalışmalarıyla ciro artışına destek verir. |
5 |
5) |
İş dünyasının ve toplumun beklentileri doğrultusunda gelişen ve üniversitemizin kurumsal çıktıları olarak tanımlamış olduğu yetkinlikleri temel düzeyde kazanır. |
|
5) |
İleri teknolojileri ve dijital dönüşüm ile ilgili gelişmeleri takip eder. |
3 |
5) |
Basın sözcüsü, kurum sözcüsü gibi temsil alanlarında görev alır. |
3 |
5) |
Sağlıklı iletişime ihtiyaç duyulan alana göre sosyal sorumluluk çalışmalarını hazırlar. |
2 |
5) |
Etkinliğin kampanya ile uyum ilişkisini açıklar. |
5 |
6) |
Basın ilişkilerinin önemini kavrar. |
3 |
6) |
Kurumun diline hakim olarak basın bülteni oluşturur. |
4 |
6) |
Medya bütçesiyle uyumlu planlama yapar. |
2 |
6) |
Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanır. |
3 |
7) |
Yurttaşlık yeterliliği konusunda bilinç sahibidir. |
1 |
7) |
İletişimin etkisini ölçümleyebilmek için gerekli bilgileri kullanır. |
4 |
8) |
Alanıyla ilgili gelişmeleri girişimci anlayışla değerlendirir. |
2 |
9) |
Avrupa Dil Portfolyosunun en az A2 düzeyinde tanımlanan Yabancı Dilde (İngilizce) iletişim kurma yetkinliği kazanır. (Öğretim dili İngilizce olan programlar için B1 düzeyinde). |
1 |