DİJİTAL OYUN TASARIMI LİSANS PROGRAMI
|
Kazanılan Yeterlilik |
Program Süresi (Yıl) |
Toplam AKTS Kredisi |
Öğretim Şekli |
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı |
Lisans Derecesi
|
4 |
240 |
Örgün |
- TYÇ Yeterlilik Türü: Lisans
- TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011): 6. Düzey
- QF-EHEA: 1. Düzey
- Yönelim: Akademik
- Sınıflandırma (ISCED 2013): Temel Öğrenme Alanı:21
- Kategori: Ana Yeterlilik
|
MEZUNLARIN İSTİHDAM PROFİLLERİ |
Bölüm mezunları dijital oyun tasarımı, üretimi, pazarlaması ve dağıtımı yapan yerli ve uluslararası firmalarda oyun tasarımcısı veya oyun geliştiricisi olarak çalışabilir, ilgili kurumların diğer birimlerinde görev alabilir; diğer sektörlerde, özellikle reklam ajanslarında grafik tasarımcı veya animatör olarak çalışabilir; bilişim sektöründe ve diğer ilgili sektörlerde kod yazılımcısı olarak iş bulabilir; oyunlaştırmayı yöntem olarak benimseyen (kamu ve özel) kurumlarda çalışabilir.