ANASAYFAKURUMSAL BİLGİLEREĞİTİM VE ÖĞRETİM PROGRAMLARI Dijital Oyun TasarımıSERTİFİKA PROGRAMLARIÖĞRENCİLER İÇİN FAYDALI BİLGİLER, KAYNAKLAR VE SERVİSLERFAYDALI LİNKLER VE DÖKÜMANLARİLAVE VE DESTEKLEYİCİ BİLGİLER

DİJİTAL OYUN TASARIMI LİSANS PROGRAMI

Kazanılan Yeterlilik
Program Süresi (Yıl)
Toplam AKTS Kredisi
Öğretim Şekli
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı


Lisans Derecesi


4


240


Örgün
  • TYÇ Yeterlilik Türü: Lisans
  • TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011): 6. Düzey
  • QF-EHEA: 1. Düzey
  • Yönelim: Akademik
  • Sınıflandırma (ISCED 2013): Temel Öğrenme Alanı:21
  • Kategori: Ana Yeterlilik

MEZUNLARIN İSTİHDAM PROFİLLERİ

Bölüm mezunları dijital oyun tasarımı, üretimi, pazarlaması ve dağıtımı yapan yerli ve uluslararası firmalarda oyun tasarımcısı veya oyun geliştiricisi olarak çalışabilir, ilgili kurumların diğer birimlerinde görev alabilir; diğer sektörlerde, özellikle reklam ajanslarında grafik tasarımcı veya animatör olarak çalışabilir; bilişim sektöründe ve diğer ilgili sektörlerde kod yazılımcısı olarak iş bulabilir; oyunlaştırmayı yöntem olarak benimseyen (kamu ve özel) kurumlarda çalışabilir.