ANASAYFAKURUMSAL BİLGİLEREĞİTİM VE ÖĞRETİM PROGRAMLARI E-Ticaret ve PazarlamaSERTİFİKA PROGRAMLARIÖĞRENCİLER İÇİN FAYDALI BİLGİLER, KAYNAKLAR VE SERVİSLERFAYDALI LİNKLER VE DÖKÜMANLARİLAVE VE DESTEKLEYİCİ BİLGİLER

E-TİCARET VE PAZARLAMA ÖNLİSANS PROGRAMI

Kazanılan Yeterlilik
Program Süresi (Yıl)
Toplam AKTS Kredisi
Öğretim Şekli
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı


Önlisans Derecesi


2


120


Örgün
  • TYÇ Yeterlilik Türü: Önlisans
  • TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011): 5. Düzey
  • QF-EHEA: Kısa Düzey
  • Yönelim: Önlisans (Mesleki)
  • Sınıflandırma (ISCED 2013): Temel Öğrenme Alanı:34
  • Kategori: Ana Yeterlilik

PROGRAM EĞİTİM AMAÇLARI

Program Eğitim Amaçları, programdan mezun olan öğrencilerin mezuniyetlerinden birkaç yıl sonra iş ve/veya akademik yaşamlarında ulaşmaları beklenen hedefleri ifade eder. Bu bağlamda, bu program için belirlenmiş olan Program Eğitim Hedefleri aşağıda verilmektedir:
1 E-ticaret ve pazarlama alanına ilişkin temel kavramlar, teoriler, modeller ve yasal düzenlemeler hakkında bilgi sahibi olur.
2 Dijital pazarlama, lojistik ve dış ticaret süreçlerine dair karşılaşılan sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm odaklı yaklaşımlar geliştirir.
3 İşletme yönetimi, muhasebe ve dış ticaret bilgilerini dijital ortamda etkili stratejiler geliştirmek amacıyla kullanır.
4 Kendi öğrenme sürecini planlayarak yaşam boyu öğrenme yaklaşımıyla bilgi ve becerilerini sürekli geliştirir, dijital dönüşüme uyum sağlar.
5 Proje ve iş süreçlerinde bireysel olarak ve ekip içinde sorumluluk alır, bağımsız çalışabilir ve katkı sunar.
6 Müşteriler, iş ortakları ve ekip arkadaşlarıyla etkili yazılı ve sözlü iletişim kurar; sosyal medya ve dijital platformlar için hedef odaklı içerikler üretir.